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Buch(gedruckt)#32006

Strategic management in the innovation economy: strategy approaches and tools for dynamic innovation capabilities

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Buch(gedruckt)#62017

Der Positiv-Effekt: mit einer Umstellung der Einstellung das Management revolutionieren

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Aufsatz(elektronisch)#101. Juni 2001

Rejuvenating corporate intellectual capital by co‐opting customer competence

In: Journal of intellectual capital, Band 2, Heft 2, S. 109-126

ISSN: 1758-7468

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Aufsatz(elektronisch)#121. Februar 2008

David against Goliath? Group size and bystander effects in virtual knowledge sharing

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 61, Heft 2, S. 271-295

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

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Aufsatz(elektronisch)#1329. Oktober 2020

Same talk, different reaction? Communication, emergent leadership and gender

In: Journal of managerial psychology, Band 36, Heft 1, S. 51-74

ISSN: 1758-7778

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Aufsatz(elektronisch)#1425. Februar 2015

From Listening to Leading: Toward an Understanding of Supervisor Listening Within the Framework of Leader-Member Exchange Theory

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication, Band 54, Heft 4, S. 431-451

ISSN: 2329-4892

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