Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1November 2005

A Service Perspective on the Drivers of Complaint Intentions

In: Journal of service research, Band 8, Heft 2, S. 192-204

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Juli 2020

Don't Forget About the Frontline Employee During the COVID-19 Pandemic: Preliminary Insights and a Research Agenda on Market Shocks

In: Journal of service research, Band 23, Heft 4, S. 396-400

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#37. August 2023

Thirty Years of Service Failure and Recovery Research: Thematic Development and Future Research Opportunities From a Social Network Perspective

In: Journal of service research, Band 27, Heft 2, S. 268-282

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42. September 2020

Assessing the Effects of Service Variability on Consumer Confidence and Behavior

In: Journal of service research, S. 109467052095214

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#57. Dezember 2023

The effect of perceptions of justice in returns on satisfaction and attitudes toward the retailer

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 54, Heft 1, S. 40-60

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#616. November 2021

An examination of the effects of omni-channel service offerings on retailer performance

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 52, Heft 2, S. 150-169

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#718. Mai 2009

It Depends: Moderating the Relationships Among Perceived Waiting Time, Anger, and Regret

In: Journal of service research, Band 12, Heft 2, S. 138-155

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82. Dezember 2016

The Role of the Sales-Service Interface and Ambidexterity in the Evolving Organization: A Multilevel Research Agenda

In: Journal of service research, Band 20, Heft 1, S. 59-75

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft