Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. März 2018

Teacher beliefs about grade repetition: An exploratory South African study

In: Citizenship teaching and learning, Band 13, Heft 1, S. 45-60

ISSN: 1751-1925

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

Teacher beliefs about grade repetition: an exploratory South African study

BASE

Open Access#42017

Inclusive education in the academy: pedagogical and political imperatives in a master's course

BASE

Buch(elektronisch)#52022

Pedagogical responsiveness in complex contexts: issues of transformation, inclusion and equity

In: Inclusive learning and educational equity, volume 9

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62020

The education of children with disabilities in South African online news reports

BASE

Aufsatz(elektronisch)#719. Februar 2016

Preparation of students with disabilities to graduate into professions in the South African context of higher learning: Obstacles and opportunities

In: African Journal of Disability, Band 5, Heft 1

ISSN: 2226-7220

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92015

Making education inclusive

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102019

Steps to benefit from social prescription: a qualitative interview study

BASE

Open Access#112018

Quantitative Map Literacy: A Cross between Map Literacy and Quantitative Literacy

BASE

Open Access#122018

Quantitative Map Literacy: A Cross between Map Literacy and Quantitative Literacy

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1331. Oktober 2023

Interrogating the agency and education of refugee children with disabilities in Northern Uganda: A critical capability approach

In: Children & society

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142020

Compounded Exclusion: Education for Disabled Refugees in Sub-Saharan Africa

BASE