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Aufsatz(elektronisch)#419. April 2019

Filling an Empty Self: The Impact of Social Exclusion on Consumer Preference for Visual Density

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 4, S. 808-824

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#66. Dezember 2012

Show Me the Honey! Effects of Social Exclusion on Financial Risk-Taking

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 40, Heft 1, S. 122-135

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1026. Juli 2022

The Mate Screening Motive: How Women Use Luxury Consumption to Signal to Men

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 303-321

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1126. September 2022

Stars versus Bars: How the Aesthetics of Product Ratings "Shape" Product Preference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 1, S. 142-166

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1216. Juli 2019

The Influence of Product Anthropomorphism on Comparative Judgment

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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