Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#119. Oktober 2023

Propaganda wizualna – media, mechanizmy i wybrane techniki wpływu

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 24, Heft 3, S. 276-289

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Dezember 2015

Visual Code Across Borders. Visual Communication as the Answer to Intercultural Management Dilemmas

In: Journal of intercultural management: the journal of Spoleczna Akademia Nauk, Band 7, Heft 4, S. 113-121

ISSN: 2543-831X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. September 2015

Edukacja medialna w świetle debaty nad tożsamością nauki o mediach. Dotychczasowe paradygmaty a neuropoznawcza ścieżka metodologiczna

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 3, S. 15-26

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92018

Walencja emocjonalna online. Kompetencje cyfrowe a pomiar reakcji emocjonalnych w świetle badań jakościowych i biometrycznych

In: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de cultura, Band 4, Heft 10, S. 114-124

ISSN: 2391-4432

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft