Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120092 Versionen verfügbar

Real Wars on Virtual Battlefields: The Convergence of Programmable Media at the Military-Civilian Margin

In: Kultur- und Medientheorie

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Juni 2019

Disrupting video game distribution: A diachronic affordance analysis of Steam's platformization strategy

In: Nordic Journal of Media Studies: Journal from the Nordic Information Centre for Media and Communication Research (Nordicom), Band 1, Heft 1, S. 103-124

ISSN: 2003-184X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Januar 2019

Walk-Through Corporate Aesthetics: Design Affordances in Tech Workspaces

In: Open cultural studies, Band 3, Heft 1, S. 428-441

ISSN: 2451-3474

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#420. Dezember 2017

'Re-appropriating' Facebook? Web API mashups as Collective Cultural Practice

In: Digital culture & society, Band 3, Heft 2, S. 183-204

ISSN: 2364-2122

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52017

The Persona in Autobiographical Game-Making as a Playful Performance of the Self

BASE

Aufsatz(elektronisch)#61. September 2015

Swipe To Unlock: How the Materiality of the Touchscreen Frames Media Use and Corresponding Perceptions of Media Content

In: Digital culture & society, Band 1, Heft 1, S. 55-72

ISSN: 2364-2122

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Thesis#82009

Real Wars on Virtual Battlefields: The Convergence of Programmable Media at the Military-Civilian Margin

In: Kultur- und Medientheorie

Buch(gedruckt)#1020242 Versionen verfügbar

Ecogames: playful perspectives on the climate crisis

In: Green media

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft