Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22020

Reinforcing at the Top or Compensating at the Bottom? Family Background and Academic Performance in Germany, Norway, and the United States

BASE

Aufsatz(elektronisch)#39. März 2023

Zooming Versus Slacking: Videoconferencing, Instant Messaging, and Work-from-Home Intentions in the Early Pandemic

In: American behavioral scientist: ABS, S. 000276422311553

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#522. Mai 2018

Interlocking Inequalities: Digital Stratification Meets Academic Stratification

In: American behavioral scientist: ABS, Band 62, Heft 9, S. 1251-1272

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#612. April 2021

The COVID Connection: Pandemic Anxiety, COVID-19 Comprehension, and Digital Confidence

In: American behavioral scientist: ABS, Band 65, Heft 12, S. 1721-1746

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82022

Cascading Crises: Society in the Age of COVID-19

BASE

Open Access#92022

Cascading Crises: Society in the Age of COVID-19

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1013. April 2021

Cascading Crises: Society in the Age of COVID-19

In: American behavioral scientist: ABS, Band 65, Heft 12, S. 1608-1622

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112021

Cascading Crises: Society in the Age of COVID-19

BASE

Open Access#122021

Cascading Crises: Society in the Age of COVID-19

BASE