Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3September 1995

Remembering the News: Effects of Medium and Message Discrepancy on News Recall over Time

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 72, Heft 3, S. 666-681

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6März 2003

Going Negative: Candidate Usage of Internet Web Sites during the 2000 Presidential Campaign

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 80, Heft 1, S. 128-144

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7April 1995

Factors Influencing Decisions by Local Television News Directors to Develop New Reporting Strategies During the 1992 Political Campaign

In: Communication research, Band 22, Heft 2, S. 237-255

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8November 1993

Cautious Optimism: A New Proactive Role for Local Television News Departments in Local Election Coverage?

In: American behavioral scientist: ABS, Band 37, Heft 2, S. 262-271

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10März 1991

Learning from News: Effects of Message Consistency and Medium on Recall and Inference Making

In: Journalism quarterly, Band 68, Heft 1-2, S. 155-164

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft