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Aufsatz(elektronisch)#11. Dezember 1996

Theory transitions in organizational buying behavior research

In: The journal of business & industrial marketing, Band 11, Heft 6, S. 7-19

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#228. Februar 2011

Use of Bellwether Samples to Enhance Pre-Election Poll Predictions: Science and Art

In: American behavioral scientist: ABS, Band 55, Heft 4, S. 390-418

ISSN: 1552-3381

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World Affairs Online

Buch(elektronisch)#62015

Developments in Marketing Science, Volume XVII

In: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science

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SSRN

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SSRN

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SSRN

Open Access#132012

Interstate Transmission Challenges for Renewable Energy: A Federalism Mismatch

BASE

Aufsatz(elektronisch)#141. Dezember 2003

Case study research methods for theory building

In: The journal of business & industrial marketing, Band 18, Heft 6/7, S. 493-508

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#151. September 2001

Executive and consumer decision processes: increasing useful sensemaking by identifying similarities and departures

In: The journal of business & industrial marketing, Band 16, Heft 5, S. 401-414

ISSN: 2052-1189

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