Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3März 2000

DEFINING THE SCOPE OF ENTREPRENEURIAL MARKETING: A QUALITATIVE APPROACH

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 8, Heft 1, S. 23-46

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#53. Oktober 2016

Businesses and mobile social media capability

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 8, S. 971-981

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6September 1999

WEAKNESSES IN THE MARKETING AND THE ADOPTION OF INDEPENDENT INVENTIONS WITH IMPLICATIONS FOR INTERNATIONAL COMPETITIVENESS

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 7, Heft 3, S. 233-256

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72016

Reconceiving corporate social responsibility for business and educational outcomes

BASE

Aufsatz(elektronisch)#83. Oktober 2016

Better together? A hospitality case for umbrella branding

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 8, S. 1004-1016

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper