Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#42021

How Does Employee Infusion Use of CRM Systems Drive Customer Satisfaction? Mechanism Differences between Face-to-Face and Virtual Channels

In: Liwei Chen, J.J. Po-An Hsieh, and Arun Rai, 'How does Intelligent System Empowerment Yield Payoff: Uncovering the Adaptive Mechanisms and the Contingency Role of Work Experience' Information Systems Research (A*), (Forthcoming)

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#75. September 2023

The role of CRM implementation in internal capital markets

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 2, S. 407-422

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN