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Aufsatz(elektronisch)#225. Juni 2023

Research on natural resource accounting issues from the perspective of ecological civilization

In: 3C empresa: investigación y pensamiento crítico, Band 12, Heft 2, S. 125-142

ISSN: 2254-3376

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Aufsatz(elektronisch)#32021

Value Production, Measurement, and Distribution under Digital Capitalism: A Critique of the Theory That the Law of Value Has Failed

In: World review of political economy: journal of the World Association for Political Economy, Band 12, Heft 4

ISSN: 2042-8928

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Aufsatz(elektronisch)#7Dezember 2007

Identifying Problems and Generating Recommendations for Enhancing Complex Systems: Applying the Abstraction Hierarchy Framework as an Analytical Tool

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 49, Heft 6, S. 975-994

ISSN: 1547-8181

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Buch(elektronisch)#112020

Cryptoeconomics: igniting a new era of blockchain

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Aufsatz(elektronisch)#132023

Ghana's Free Zones Strategy and the "Role of China" in It

In: Revue internationale des études du développement: revue trimestrielle publiée par l'Institut d'étude du développement économique et social de l'Université de Paris I Panthéon-Sorbonne, Band 252, S. 57-81

ISSN: 2554-3555

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Aufsatz(elektronisch)#156. Januar 2021

How social exclusion and high self-esteem negatively affect consumer attitudes toward anthropomorphized products

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 49, Heft 1, S. 1-12

ISSN: 1179-6391

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