Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#210. Februar 2014

High-stakes educational testing and democracy – antagonistic or symbiotic relationship?

In: Education, citizenship and social justice, Band 9, Heft 2, S. 97-113

ISSN: 1746-1987

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#520232 Versionen verfügbar

Global Governance of Education: The Historical and Contemporary Entanglements of UNESCO, the OECD and the World Bank

In: Educational Governance Research 24

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#62019

Cultivating Excellence in Education: A Critical Policy Study on Talent

In: Educational Governance Research 12

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102018

Educational testing, the question of the public good, and room for inclusion:A comparative study of Scotland and the United States

In: Ydesen , C & Au , W 2018 , Educational testing, the question of the public good, and room for inclusion : A comparative study of Scotland and the United States . in B Hamre , A Morin & C Ydesen (eds) , Testing and Inclusive Schooling : International Challenges and Opportunities . 1 edn , Routledge , London , Routledge Research in International and Comparative Education , pp. 3-18 , ECER 2017 , Copenhagen , Denmark , 22/08/2017 .

BASE

Open Access#112014

Fremkomsten af skolepsykologi i Danmark i mellemkrigstiden ; The Ascent of Educational Psychology in Denmark in the Interwar Years

In: Hamre , B & Ydesen , C 2014 , ' The Ascent of Educational Psychology in Denmark in the Interwar Years ' , Nordic Journal of Educational History , vol. 1 , no. 2 , pp. 87-111 .

BASE

Open Access#122014

The Ascent of Educational Psychology in Denmark in the Interwar Years

BASE

Buch(elektronisch)#1320142 Versionen verfügbar

Post-Crisis Perspectives: The Common and its Powers

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142020

Implementing inclusive education policies - the challenges of organizational change in a danish municipality

In: Ydesen , C & Andersen , C K 2020 , ' Implementing inclusive education policies - the challenges of organizational change in a danish municipality ' , Nordic Journal of Studies in Educational Policy , vol. 6 , no. 1 , pp. 69-78 . https://doi.org/10.1080/20020317.2020.1733848

BASE

Open Access#152014

Accountability Practices in the History of Danish Primary Public Education from the 1660s to the Present ; Modelos de responsabilidad académica en la historia de la educación primaria pública en Dinamarca desde 1960 hasta la actualidad ; Modelos de responsabilização acadêmica na história da educação...

BASE