Suchergebnisse

69 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#15. August 2021

Experiential marketing as an effective tool for promoting tourist services

In: Vesci Nacyjanal'naj Akadėmii Navuk Belarusi: Izvestija Nacional'noj Akademii Nauk Belarusi = Proceedings of the National Academy of Sciences of Belarus. Seryja humanitarnych navuk = Serija gumanitarnych nauk = Humanitarian series, Band 66, Heft 3, S. 361-370

ISSN: 2524-2377

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#49. April 2017

The efficiency of the institutional assurance of the agricultural business economic capacity development

In: Scientific Papers of the Legislation Institute of the Verkhovna Rada of Ukraine, Heft 2, S. 134-142

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52017

INDEPENDENCY AND PARTNERSHIP OF AN EXPERT INSTITUTION AS AN OBJECTIVE CONDITION FOR ITS FUNCTIONING ; НЕЗАЛЕЖНІСТЬ І ПАРТНЕРСТВО ЕКСПЕРТНОЇ УСТАНОВИ ЯК ОБ'ЄКТИВНА УМОВА ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ

BASE

Open Access#62017

Global ethics: the nature and purpose ; Глобальна етика: сутність і призначення

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft