Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. März 2011

"No More" leads to "Want More," but "No Less" leads to "Want Less": Consumers' counterfactual thinking when faced with quantity restriction discounts

In: Journal of consumer behaviour, Band 10, Heft 2, S. 93-101

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#413. September 2017

When women are dissatisfied: Gender differences in product failure attribution

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 45, Heft 8, S. 1397-1408

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#518. August 2016

Effects of Product Failure Severity and Locus of Causality on Consumers' Brand Evaluation

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 44, Heft 7, S. 1209-1221

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. Oktober 2015

How character presence in advergames affects brand attitude and game performance: A cross‐cultural comparison

In: Journal of consumer behaviour, Band 14, Heft 6, S. 357-365

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#923. März 2016

Closing the Green Gap: The Impact of Environmental Commitment and Advertising Believability

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 44, Heft 2, S. 339-351

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1228. Januar 2023

The COVID‐19 threat and luxury advertising

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 3, S. 582-596

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1431. Januar 2019

Branded entertainment: Gender differences in reactions to star ratings

In: Journal of consumer behaviour, Band 18, Heft 2, S. 166-176

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft