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Aufsatz(elektronisch)#17. Oktober 2019

The contradictory effects of customer participation breadth and depth on customer-perceived value

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 8, S. 1736-1748

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#412. März 2014

Knowledge Management, Learning Behavior from Failure and New Product Development in New Technology Ventures

In: Systems research and behavioral science: the official journal of the International Federation for Systems Research, Band 31, Heft 3, S. 405-423

ISSN: 1099-1743

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Aufsatz(elektronisch)#519. März 2013

Effects of Top Management Team Heterogeneous Background and Behavioural Attributes on the Performance of New Ventures

In: Systems research and behavioral science: the official journal of the International Federation for Systems Research, Band 30, Heft 3, S. 354-366

ISSN: 1099-1743

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#75. August 2019

Predicting Users' willingness to diffuse healthcare knowledge in social media: A communicative ecology perspective?

In: Information, technology & people, Band 32, Heft 4, S. 1044-1064

ISSN: 1758-5813

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Aufsatz(elektronisch)#82. Mai 2021

Built‐up land expansion simulation with combination of naive Bayes and cellular automaton model—A case study of the Shanghai‐Hangzhou Bay agglomeration

In: Growth and change: a journal of urban and regional policy, Band 52, Heft 3, S. 1804-1825

ISSN: 1468-2257

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Aufsatz(elektronisch)#99. Mai 2020

Exploring the relationship between entrepreneurial failure and conflict between work and family from the conservation of resources perspective

In: International Journal of Conflict Management, Band 31, Heft 3, S. 417-440

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Aufsatz(elektronisch)#114. Januar 2023

The impact of virtual interaction on consumers' pro-environmental behaviors: the mediating role of platform intimacy and love for nature

In: Information, technology & people, Band 37, Heft 1, S. 201-222

ISSN: 1758-5813

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