Suchergebnisse

24 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 2014

Functional Literacy for Students With Visual Impairments and Significant Cognitive Disabilities: The Perspective of Teachers of Students With Visual Impairments

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 39, Heft 4, S. 259-273

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. Oktober 2020

Enhancing mathematical noticing of graphs through movement, voice, and metaphor: An intervention with two students with visual impairment

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 40, Heft 2, S. 209-221

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juli 2020

Supporting Students with Visual Impairments Who Are Culturally and Linguistically Diverse: The Role of the Cultural Liaison Within Educational Teams

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 114, Heft 4, S. 249-262

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. September 2023

Exploring inclusive teaching practices to enhance effective learning of students with visual impairments in a secondary school in Saudi Arabia using a self-regulated learning framework

In: British journal of visual impairment: BJVI

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Mai 2021

Graphic Reading Performance of Students with Visual Impairments and Its Implication for Instruction and Assessment

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 115, Heft 3, S. 215-227

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Juli 2014

Charting Success: The Experience of Teachers of Students with Visual Impairments in Promoting Student Use of Graphics

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 108, Heft 4, S. 263-274

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juli 2014

Straight from the Source: Perceptions of Students with Visual Impairments about Graphic Use

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 108, Heft 4, S. 275-286

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 2014

Quality, Importance, and Instruction: The Perspectives of Teachers of Students with Visual Impairments on Graphics Use by Students

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 108, Heft 1, S. 5-16

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Februar 2011

An Examination of Characteristics Related to the Social Skills of Youths with Visual Impairments

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 105, Heft 2, S. 84-95

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1020. August 2014

Lessons learned from Hispanic mothers in the United States: Recommendations for personnel preparation and research in visual impairment

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 32, Heft 3, S. 191-199

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11Mai 2022

Using Appropriate Assessment to Plan Braille Literacy Instruction

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 116, Heft 3, S. 417-424

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12März 2022

Graphics Out Loud: Perceptions and Strategic Actions of Students With Visual Impairments When Engaging With Graphics

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 116, Heft 2, S. 183-193

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13Juni 2012

Ability or Access-ability: Differential Item Functioning of Items on Alternate Performance-Based Assessment Tests for Students with Visual Impairments

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 106, Heft 6, S. 325-338

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14Januar 2012

Performance Measurement and Accommodation: Students with Visual Impairments on Pennsylvania's Alternate Assessment

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 106, Heft 1, S. 17-30

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15Oktober 2005

Use of Digital Video to Assess Orientation and Mobility Observational Skills

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 99, Heft 10, S. 646-658

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft