Suchergebnisse

71 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#68. Mai 2019

"Shame at being human" as a transformative political concept and praxis: Pedagogical possibilities

In: Feminism & psychology: an international journal, Band 29, Heft 2, S. 303-321

ISSN: 1461-7161

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#77. Februar 2018

Revisiting Spivak's "Can the Subaltern Speak" through the lens of affect theory: Can the subaltern be felt?

In: Qualitative research journal, Band 18, Heft 2, S. 115-127

ISSN: 1448-0980

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82018

Political Emotions in the Classroom: How Affective Citizenship Education Illuminates the Debate Between Agonists and Deliberators

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102017

Practicing an ethic of discomfort as an ethic of care in higher education teaching

BASE

Open Access#112017

Practicing an ethic of discomfort as an ethic of care in higher education teaching

BASE

Open Access#122015

Exploring the Implications of Citizenship-as-Equality in Critical Citizenship Education. A Response to "The Practice of Equality: A Critical Understanding of Democratic Citizenship Education"

BASE

Open Access#132015

Revisiting the Gramscian Legacy on Counter-Hegemony, the Subaltern and Affectivity: Toward an 'Emotional Pedagogy' of Activism in Higher Education

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1517. Dezember 2013

Integrated Schooling in Divided Cyprus: Impossible or Indispensible?

In: Studies in ethnicity and nationalism: SEN, Band 13, Heft 3, S. 442-454

ISSN: 1754-9469

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft