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Thesis#32012

Publizistische Vielfalt

Aufsatz(elektronisch)#416. August 2022

The role of affective and cognitive attitude extremity in perceived viewpoint diversity exposure

In: New Media & Society, S. 146144482211174

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#520. Mai 2021

Forged Examples as Disinformation: The Biasing Effects of Political Astroturfing Comments on Public Opinion Perceptions and How to Prevent Them

In: Political psychology: journal of the International Society of Political Psychology, Band 43, Heft 3, S. 399-418

ISSN: 1467-9221

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Aufsatz(elektronisch)#625. Januar 2016

Can online exemplars trigger a spiral of silence? Examining the effects of exemplar opinions on perceptions of public opinion and speaking out

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 19, Heft 7, S. 1034-1051

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#82015

Alles eine Frage der Umfragen?: Ursachen von Koalitionserwartungen im Bundestagswahlkampf 2013

In: Zeitschrift für Parlamentsfragen: ZParl, Band 46, Heft 4, S. 730-745

ISSN: 1862-2534

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Open Access#102021

Appraisal patterns as predictors of emotional expressions and shares on political social networking sites

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#134. März 2020

The disconcerting potential of online disinformation: Persuasive effects of astroturfing comments and three strategies for inoculation against them

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 23, Heft 5, S. 1080-1098

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1429. Juli 2015

Who's Hot and Who's Not? Factors Influencing Public Perceptions of Current Party Popularity and Electoral Expectations

In: The international journal of press, politics, Band 20, Heft 4, S. 458-477

ISSN: 1940-1620

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Aufsatz(elektronisch)#159. März 2015

Thinking of Others: Effects of Implicit and Explicit Media Cues on Climate of Opinion Perceptions

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 92, Heft 2, S. 421-443

ISSN: 2161-430X

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