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Aufsatz(elektronisch)#31. Januar 2014

Watching television with others: The influence of interpersonal communication on entertainment

In: Communications: the European journal of communication research, Band 39, Heft 2

ISSN: 1613-4087

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Buch(elektronisch)#82019

Konsistenztheorien & Selective Exposure

In: Konzepte. Ansätze der Medien- und Kommunikationswissenschaft Band 17

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Aufsatz(elektronisch)#102022

Editorial: Digital Child- and Adulthood - Risks, Opportunities, and Challenges

In: Media and Communication, Band 10, Heft 1, S. 301-304

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Aufsatz(elektronisch)#1123. Januar 2016

Conflict, coordination, compromise? The potential of game theory to explain the choice of viewing in shared domestic television use

In: Communications: the European journal of communication research, Band 41, Heft 4

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#122022

The Ethics of Gatekeeping: How Guarding Access Influences Digital Child and Youth Research

In: Media and Communication, Band 10, Heft 1, S. 361-370

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Aufsatz(elektronisch)#141. November 2023

Forschungsethische Praxis in der Kommunikations- und Medienwissenschaft – ein Einblick in die Sicht der Forschenden; Practicing research ethics in communication and media research—An insight into the researchers' views

In: Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung, Band 68, Heft 4, S. 459-489

ISSN: 1862-2569

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