Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#113. Februar 2007

The consequences and contradictions of child and teen consumption in contemporary practice

In: Society and business review, Band 2, Heft 1, S. 7-14

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22007

Child and teen consumption

In: Society and Business Review 2, no. 1

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée ; Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée: Analyse des enjeux épistémiques à partir du cas du Musée de la Bande Dessinée

BASE

Open Access#42018

Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée ; Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée: Analyse des enjeux épistémiques à partir du cas du Musée de la Bande Dessinée

BASE

Open Access#52018

Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée ; Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée: Analyse des enjeux épistémiques à partir du cas du Musée de la Bande Dessinée

BASE

Open Access#62018

Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée ; Préfigurer le sens d'une visite familiale interactive au musée: Analyse des enjeux épistémiques à partir du cas du Musée de la Bande Dessinée

BASE

Aufsatz(elektronisch)#714. April 2014

Young people as company stakeholders? Moving beyond CSR…

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 15, Heft 1, S. 3-16

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#84. Februar 2014

The ongoing monitoring of societal responsibility in management research activities: A secondary analysis and a heuristic instrumentation

In: Society and business review, Band 9, Heft 1, S. 23-35

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1020213 Versionen verfügbar

Cultural and Creative Industries of Childhood and Youth: An Interdisciplinary Exploration of New Frontiers

In: ICCA - Industries Culturelles, Création, Numérique Ser. v.11

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112011

Motherhood, Advertising, and Anxiety: A Cross-Cultural Perspective on Danonino Commercials

In: Advertising & society review, Band 12, Heft 2

ISSN: 1534-7311

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft