Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#119. Februar 2016

Star Wars: Response to Simonson, Winer/Fader, and Kozinets

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 42, Heft 6, S. 850-857

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#210. September 2015

Navigating by the Stars: Investigating the Actual and Perceived Validity of Online User Ratings

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 42, Heft 6, S. 817-833

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Mai 2021

Can Consumers Learn Price Dispersion? Evidence for Dispersion Spillover across Categories

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 5, S. 756-774

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#615. Mai 2024

Leveraging Digital Advertising Platforms for Consumer Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 119-128

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#74. April 2020

System 1 Is Not Scope Insensitive: A New, Dual-Process Account of Subjective Value

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 566-587

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft