Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Juli 2023

Sectoral brand management: a social constructionist approach in the business-to-business market

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 2, S. 206-226

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#23. März 2024

KEY RESULT OBJECTIVES IN GEOGRAPHICAL INDICATIONS:: A PROPOSAL OF THE FRAMEWORK OF ELEMENTS

In: Baru: revista brasileira de assuntos regionais e urbanos da PUC Goiás, Band 9

ISSN: 2448-0460

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

Role of attitudes in Brazil's country brand image

BASE

Aufsatz(elektronisch)#428. April 2023

Generation Z response toward sponsorship disclosure on Instagram: Where do they look? What do they perceive? How do they act?

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 24, Heft 4, S. 445-467

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft