Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 1993

The Efficiency of Instructional Conditions: An Approach to Combine Mental Effort and Performance Measures

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 35, Heft 4, S. 737-743

ISSN: 1547-8181

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#28. Mai 2015

Measuring adaptive expertise: development and validation of an instrument

In: European journal of work and organizational psychology: the official journal of The European Association of Work and Organizational Psychology, Band 25, Heft 2, S. 167-180

ISSN: 1464-0643

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. August 2010

The Effects of Critical Thinking Instruction on Training Complex Decision Making

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 52, Heft 4, S. 537-545

ISSN: 1547-8181

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42010

The effects of critical thinking instruction on training complex decision making

In: Helsdingen , A S , van den Bosch , K , van Gog , T & van Merriënboer , J J G 2010 , ' The effects of critical thinking instruction on training complex decision making ' , Human Factors: The Journal of the Human Factors and Ergonomics Society , vol. 52 , no. 4 , pp. 537-45 . https://doi.org/10.1177/0018720810377069

BASE

Aufsatz(elektronisch)#524. Mai 2022

Focused self-explanation prompts and segmenting foster pre-service teachers' professional vision - but only during training!

In: International journal of educational technology in higher education, Band 19, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft