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Open Access#22018

Diversification, Branding, and Performance of Professional Service Firms

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Aufsatz(elektronisch)#318. März 2021

Understanding the Role of Brand Salience in Brand Choice Decisions in the Charity Sector

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 30, Heft 3, S. 258-270

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Buch(gedruckt)#42012

Marketing semiotics: signs, strategies, and brand value

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Aufsatz(elektronisch)#55. Februar 2018

Diversification, Branding, and Performance of Professional Service Firms

In: Journal of service research, Band 21, Heft 3, S. 353-364

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#67. Juni 2023

How streamer channels influence luxury brand sales in live streaming commerce: an empirical study

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 12, S. 3069-3090

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#727. Mai 2014

Principles and levels of Mediterranean connectivity: Evidence from Prada's "Made in Worlds" brand strategy

In: Journal of consumer behaviour, Band 13, Heft 3, S. 164-175

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#81. Mai 2015

Measuring Consumer Valuation of Limited Provider Networks

In: American economic review, Band 105, Heft 5, S. 115-119

ISSN: 1944-7981

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Aufsatz(elektronisch)#919. April 2023

Finding the Right Metrics to Manage Multi-Channel Distribution

In: NIM marketing intelligence review: NIM MIR, Band 15, Heft 1, S. 24-31

ISSN: 2628-166X

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Open Access#102018

Selling digital services abroad ; how do extrinsic attributes influence foreign consumers' purchase intentions?

BASE

Buch(elektronisch)#1120224 Versionen verfügbar

Get in the game: how to level up your business with gaming, esports, and emerging technologies

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Aufsatz(elektronisch)#1223. November 2022

Decoding influencer marketing from a community perspective: typologies and marketing management implications

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 8, S. 1839-1856

ISSN: 1758-4248

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Buch(elektronisch)#132013

The English legal system

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Buch(elektronisch)#142007

Consumer culture theory

In: Research in consumer behavior v. 11

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Buch(elektronisch)#152017

Domestic Politics and Norm Diffusion in International Relations: Ideas do not float freely

In: Routledge/UACES Contemporary European Studies

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