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Aufsatz(elektronisch)#4März 2000

Casual War: NATO's Intervention in Kosovo

In: Ethics & international affairs, Band 14, S. 39-54

ISSN: 1747-7093

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Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 1996

A RELIGIOUS FEMALE WHO ENGAGES IN CASUAL SEX: EVIDENCE OF A BOOMERANG EFFECT

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 24, Heft 3, S. 215-220

ISSN: 1179-6391

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Aufsatz(elektronisch)#615. September 2023

Casual Social Media Use among the Youth: Effects on Online and Offline Political Participation

In: JeDEM: eJournal of eDemocracy and Open Government, Band 15, Heft 1, S. 1-21

ISSN: 2075-9517

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Open Access#72018

Casual Empire: Video Games as Neocolonial Praxis

BASE

Aufsatz(elektronisch)#81. Februar 2017

Casual employment and long-term wage outcomes

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 70, Heft 9, S. 1064-1090

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

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Aufsatz(elektronisch)#921. Juni 2017

Searching for Affective and Cognitive Restoration: Examining the Restorative Effects of Casual Video Game Play

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 59, Heft 7, S. 1096-1107

ISSN: 1547-8181

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Aufsatz(elektronisch)#1029. März 2013

The effects of contingency factors on perceived values of casual sportswear: An empirical study of US consumers

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 249-262

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#1120. Mai 2020

Impact of perceived value on casual mobile game loyalty: The moderating effect of intensity of playing

In: Journal of consumer behaviour, Band 19, Heft 5, S. 493-504

ISSN: 1479-1838

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