Suchergebnisse

Filter

Format

Medientyp

Sprache

Weitere Sprachen

Jahre

50498 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

BASE

Buch(elektronisch)#42023

Customer service marketing: managing the customer experience

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#62019

Customer accounting: creating value with customer analytics

In: SpringerBriefs in Accounting Ser

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#928. Juli 2020

Constructing customer knowledge in knowledge‐intensive customer relationships

In: Knowledge and process management: the journal of corporate transformation ; the official journal of the Institute of Business Process Re-engineering, Band 27, Heft 4, S. 251-261

ISSN: 1099-1441

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102020

PENGARUH CUSTOMER EXPERIENCE TERHADAP CUSTOMER SATISFACTION DAN CUSTOMER LOYALTY INSTITUT FRANÇAIS INDONESIA DI SURABAYA

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1228. April 2015

Dislocating Custom

In: Political and legal anthropology review: PoLAR, Band 38, Heft 1, S. 91-107

ISSN: 1555-2934

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#144. Mai 2020

Online customer-to-customer interactions, customer–firm affection, firm-loyalty and participation intention

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 32, Heft 8, S. 1717-1735

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN