Suchergebnisse

9445 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Juli 2020

Constructing customer knowledge in knowledge‐intensive customer relationships

In: Knowledge and process management: the journal of corporate transformation ; the official journal of the Institute of Business Process Re-engineering, Band 27, Heft 4, S. 251-261

ISSN: 1099-1441

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. April 2015

Dislocating Custom

In: Political and legal anthropology review: PoLAR, Band 38, Heft 1, S. 91-107

ISSN: 1555-2934

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#54. Mai 2020

Online customer-to-customer interactions, customer–firm affection, firm-loyalty and participation intention

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 32, Heft 8, S. 1717-1735

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#68. Juni 2012

Customer intimacy

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 5, S. 370-383

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juli 2021

Customer segment transition through the customer loyalty program

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 3, S. 611-626

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Mai 2005

Customer size and customer profitability in non‐contractual relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 20, Heft 3, S. 148-155

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1111. August 2010

Customer Engagement as a New Perspective in Customer Management

In: Journal of service research, Band 13, Heft 3, S. 247-252

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1411. Februar 2023

The impact of customer engagement on customer happiness

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 4, S. 1025-1041

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft