Suchergebnisse

255506 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. April 1974

Changing Traditional Distribution Systems:: Fish Marketing in Tanzania

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 4, Heft 5, S. 305-316

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#730. Juni 2022

Naturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research

In: Zbornik radova Ekonomskog Fakulteta u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu = Proceedings of Rijeka Faculty of Economics : journal of economics & business, Band 40, Heft 1, S. 225-246

ISSN: 1846-7520

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Dezember 2004

E‐relationship marketing: changes in traditional marketing as an outcome of electronic customer relationship management

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 17, Heft 6, S. 410-415

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102015

Adoption of innovation: balancing internal and external stakeholders in the marketing of innovation

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Are traditional marketing channels of kinnow really bad? ; Not Available

BASE

Aufsatz(elektronisch)#12Juni 2015

Revisiting the relationship between internal marketing and external marketing: The role of customer orientation

In: The journal of developing areas, Band 49, Heft 3, S. 249-262

ISSN: 1548-2278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#142023

Public sector marketing communications. Volume II, Traditional and digital perspectives

In: Palgrave studies of public sector management in Africa

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152022

Implementing Artificial Intelligence in Traditional B2B Marketing Practices: An Activity Theory Perspective

BASE