Suchergebnisse

45 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22018

Pendidikan Inklusi bagi Anak Berkebutuhan Khusus dalam Perspektif Epistemologi Islam

BASE

Aufsatz(elektronisch)#328. Juli 2022

Remaking the Sustainable Development Goals: relational Indigenous epistemologies

In: Policy and society, Band 41, Heft 4, S. 471-485

ISSN: 1839-3373

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#420162 Versionen verfügbar

Deaf epistemologies, identity, and learning: a comparative perspective

In: Deaf education series volume 6

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. Juni 2009

Unspeakable Transgressions: Indigenous Epistemologies, Ethics, and Decolonizing Academy/Inquiry

In: Cultural studies - critical methodologies, Band 9, Heft 5, S. 647-660

ISSN: 1552-356X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#620212 Versionen verfügbar

Transformative curricula, pedagogies and epistemologies: teaching and learning in diverse higher education contexts

In: African higher education: developments and perspectives vol.11

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#72021

Producing Inclusive Feminist Knowledge: Positionalities and Discourses in the Global South

In: Advances in Gender Research Ser. v.31

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820212 Versionen verfügbar

Producing inclusive feminist knowledge: positionalities and discourses in the global south

In: Advances in gender research volume 31

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9September 2016

Inclusive Development as Crip(dys)topic Promise: Querying Development, Dis/ability and Human Rights

In: Somatechnics: journal of bodies, technologies, power, Band 6, Heft 2, S. 159-178

ISSN: 2044-0146

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102022

Black feminist pedagogy as a tool for inclusive teaching and learning: critical reflections of Black women scholars

BASE

Open Access#112019

Citizen Science and the dissolution of inequalities in scientific knowledge production

BASE

Open Access#122019

Female Subversion through Sex Work: Transgressive Discourses ; Kobieca subwersja poprzez pracę seksualną. Dyskursy transgresji

BASE

Open Access#132018

Female Subversion through Sex Work: Transgressive Discourses ; Kobieca subwersja poprzez pracę seksualną. Dyskursy transgresji

BASE

Open Access#142020

More democratic sustainability governance through participatory knowledge production? A framework and systematic analysis

In: de Hoop , E 2020 , ' More democratic sustainability governance through participatory knowledge production? A framework and systematic analysis ' , Sustainability (Switzerland) , vol. 12 , no. 15 , 6160 , pp. 1-28 . https://doi.org/10.3390/su12156160

BASE

Open Access#152020

More Democratic Sustainability Governance through Participatory Knowledge Production? A Framework and Systematic Analysis

BASE