Suchergebnisse

103 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. März 2011

Preelection Selective Exposure: Confirmation Bias Versus Informational Utility

In: Communication research, Band 39, Heft 2, S. 170-193

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. September 2008

Applicability of the Informational Utility Model for Radio News

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 85, Heft 3, S. 577-590

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Februar 2015

Sharing the News: Effects of Informational Utility and Opinion Leadership on Online News Sharing

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 92, Heft 2, S. 320-345

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4März 2003

Effects of Salience Dimensions of Informational Utility on Selective Exposure to Online News

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 80, Heft 1, S. 91-108

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6März 2005

Selective Exposure Effects for Positive and Negative News: Testing the Robustness of the Informational Utility Model

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 82, Heft 1, S. 181-195

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92019

Partisan Selective Exposure in Times of Political and Technological Upheaval: A Social Media Field Experiment

BASE

Buch(elektronisch)#1020192 Versionen verfügbar

Utility Drives Adoption: Understanding Internet Accessibility in Rural China

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#112014

Selection, perception, and processing of political messages

In: Political communication, S. 507-526

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#122014

Selection, perception, and processing of political messages

In: Political communication., S. 507-526

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#14August 1986

Some Testable Implications of a Preference for Subjective Novelty

In: Kyklos: international review for social sciences, Band 39, Heft 3, S. 397-418

ISSN: 1467-6435

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#156. August 2003

Adverse Selection and Insurance Contracting: A Rank-Dependent Utility Analysis

In: Contributions to theoretical economics, Band 3, Heft 1

ISSN: 1534-5971

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft