Suchergebnisse

356 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#31988

Die Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses im Fach Erziehungswissenschaft (II) ; The situation of junior staff in the field of educational science (II)

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62019

Forming of functional competencies of junior staff of the state border guard service of Ukraine ; Формування функціональних компетенцій молодшого персоналу державної прикордонної служби України

BASE

Open Access#72020

FORMING OF FUNCTIONAL COMPETENCIES OF JUNIOR STAFF OF THE STATE BORDER GUARD SERVICE OF UKRAINE ; ФОРМУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МОЛОДШОГО ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

BASE

Open Access#81986

Die Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses im Fach Erziehungswissenschaft. Bericht über die Ergebnisse einer Erhebung an den Universitäten und Pädagogischen Hochschulen der Bundesrepublik und West-Berlins zum Ersatzbedarf des wissenschaftlichen Personals im Fach Erziehungswissenschaft vom Nove...

BASE

Open Access#91998

Glove usage and reporting of needlestick injuries by junior hospital medical staff

BASE

Open Access#102009

The value of the post-take ward round: are new working patterns compromising junior doctor education?

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122019

Exploring the staff development needs of junior academic middle managers in a Faculty of Health and Social Care during organisational change: A Bourdieusian perspective

BASE

Open Access#132020

Factors influencing rentention of academic staff at South African higher education institutions

BASE

Open Access#142019

Going beyond the official domain in the search for the culture of employee learning: The case of junior support staff at a South African university

BASE

Open Access#152019

Going beyond the official domain in the search for the culture of employee learning: The case of junior support staff at a South African university

BASE