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Aufsatz(elektronisch)#115. November 2013

Memes

In: Contexts / American Sociological Association: understanding people in their social worlds, Band 12, Heft 4, S. 12-13

ISSN: 1537-6052

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Aufsatz(elektronisch)#517. Juni 2021

Memes, scenes and #ELXN2019s: How partisans make memes during elections

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 25, Heft 7, S. 1626-1647

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1029. Januar 2024

Into the meme stream: The value and spectacle of Internet memes

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#122016

Meme: intertextualidades e apropriações na Internet

In: Revista Observatório, Band 2, Heft 1

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Aufsatz(elektronisch)#1326. Februar 2024

How "the left" meme: Analyzing taboo in the Internet memes of r/DankLeft

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#147. Oktober 2021

A critical examination of ageism in memes and the role of meme factories

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 25, Heft 12, S. 3477-3499

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#151. März 2018

Wann ist ein Meme ein Meme?: Ein E-Mail-Austausch anlässlich der plötzlichen Popularität des Run-DMC-Logos

In: Kommunikation _372 Gesellschaft: Journal für alte und neue Medien aus soziologischer, kulturanthropologischer und kommunikationswissenschaftlicher Perspektive, Band 19, Heft 2

ISSN: 1616-2617

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