Suchergebnisse

28 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#22014

Finnish Teachers Attitudes to Muslim Students and Muslim Student Integration

BASE

Open Access#32020

Health and social care educators' ethical competence

BASE

Open Access#42021

Elements of success : Finding good practices of integration for teachers with refugee backgrounds

BASE

Aufsatz(elektronisch)#55. März 2020

Sosiaali- ja terveydenhuollon tiedonhallinnan ja palvelumuotoilun osaaminen – ammattikorkeakouluopettajien näkemys yhteisestä osaamissisällöstä

In: Finnish journal of eHealth and eWelfare: FinJeHeW, Band 12, Heft 1, S. 57-69

ISSN: 1798-0798

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#615. Dezember 2018

Opettaja työrauhan rakentajana luokkahuoneen vuorovaikutuksessa

In: Prologi, Band 14, Heft 1, S. 10-25

ISSN: 2342-3684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#721. Januar 2022

Yhtenäiskoulua kohti – opettajien ja rehtorien diskursseja koulukulttuurin muutoksesta

In: Prologi, Band 17, Heft 1, S. 8-29

ISSN: 2342-3684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82020

Teacher attitudes towards the inclusion of students with support needs

BASE

Aufsatz(elektronisch)#915. Dezember 2017

Poissulkeminen ja siihen liittyvät vaikuttamiskeinot varhaiskasvatuksessa

In: Prologi, Band 13, Heft 1, S. 8-23

ISSN: 2342-3684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1010. März 2019

Osaamisen arviointi ammattikorkeakoulussa - Mittarin kehittäminen sähköisten sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden opetukseen

In: Finnish journal of eHealth and eWelfare: FinJeHeW, Band 11, Heft 1-2, S. 10-24

ISSN: 1798-0798

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112009

Promoting Educational Equity through Teacher Empowerment:web-assisted Transformative Action Research as a Counter-Heteronormative Praxis

BASE

Open Access#122021

'Human rights and democracy are not self-evident' : Finnish student teachers' perceptions on democracy and human rights education

BASE

Open Access#132021

The meanings of differentiated instruction in the narratives of Eritrean teachers

BASE

Open Access#142019

Collective Agency-Promoting Leadership in Finnish Teacher Education

BASE

Open Access#152011

Distributed leadership and teacher' self-efficacy : the case studies of three Chinese schools in Shanghai

BASE