Suchergebnisse

31 Ergebnisse

Sortierung:

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#12013

Teacher education in the Netherlands

In: Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa., S. 46-71

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#42017

Bridging the gap: Comparing history curricula in history teacher education in Western countries.

In: Palgrave handbook of research in historical culture and education., S. 593-611

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#62014

Towards global identities: internationalization of teacher training at the Heidelberg University of Education

In: Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt., S. 81-90

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#92016

Political didactics and political education in Germany

In: Regional contexts and citizenship education in Asia and Europe., S. 53-65

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#102007

Education in Europe: The way ahead

In: The education systems of Europe., S. 852-866

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#112016

Political didactics and political education in Germany

In: Regional Contexts and Citizenship Education in Asia and Europe, S. 53-65

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#122002

Zur Rolle der Erziehungswissenschaft in der Lehrerbildung

In: Berufswissen des Lehrers und Bezugswissenschaften der Lehrerbildung., S. 225-238

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#132008

Reference framework for active learning in higher education

In: Higher education in the twenty-first century: issues and challenges, S. 113-120

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#141996

Losing the Control of Life. Cultural Inertia and Social Network in the Life of a Russian Teacher

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#152017

Session 1 - Vocational Education and Training: basics for teaching and research in Vocational Education and Training at universities

In: Vocational Education and Training in Sub-Saharan Africa: Current Situation and Development, S. 39-133