Suchergebnisse

14338 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#34962022

Perspectives on Resuscitation Decisions at the Margin of Viability among Specialist Newborn Care Providers in Ghana and Ethiopia: A Qualitative Analysis

BASE

Aufsatz(elektronisch)#34971. Dezember 2015

A practical note on transferring ideas and methods from consultancy practice to the MPA classroom: A personal account from a Danish case study

In: Teaching public administration: TPA, Band 34, Heft 1, S. 83-95

ISSN: 2047-8720

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#34982020

ANALYSIS OF G-MEAD HUMAN SELF DEVELOPMENT STAGE ON THE APPLICATION OF ONLINE LEARNING IN SMAS NUSANTARA BUNGAH: Analisis Tahap Pengembangan Diri (Self) Manusia G-Mead pada Penerapan Pembelajaran Online di Sekolah SMAS Nusantara Bungah

BASE

Aufsatz(elektronisch)#34992. November 2010

Teacher career paths, teacher quality, and persistence in the classroom: Are public schools keeping their best?

In: Journal of policy analysis and management: the journal of the Association for Public Policy Analysis and Management, Band 30, Heft 1, S. 57-87

ISSN: 1520-6688

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#35002021

Teaching first aid in France : towards a better consideration of human factors and learning strategies ; Enseignement du secourisme en France : vers une meilleure prise en compte des facteurs humains et des stratégies d'apprentissage

BASE

Open Access#35012010

A quantitative and qualitative analysis of the use of current state artificial intelligence for training junior army leaders in infantry minor tactics

BASE

Aufsatz(elektronisch)#35022015

The Bloomington Workshop: multiple methods, interdisciplinary research, and collective action

In: Public choice, Band 163, Heft 1-2, S. 85-93

ISSN: 1573-7101

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#35032017

La Historia a enseñar: perspectivas expresadas en la propuesta curricular del Estado de Santa Catarina - Brasil (1988-2012) ; History teaching : perspectives expressed in the Curricular Proposal for the State of Santa Catarina - Brazil (1988-2012)

BASE

Open Access#35042017

La Historia a enseñar: perspectivas expresadas en la propuesta curricular del Estado de Santa Catarina - Brasil (1988-2012) ; History teaching : perspectives expressed in the Curricular Proposal for the State of Santa Catarina - Brazil (1988-2012)

BASE

Open Access#35052017

La Historia a enseñar: perspectivas expresadas en la propuesta curricular del Estado de Santa Catarina - Brasil (1988-2012) ; History teaching : perspectives expressed in the Curricular Proposal for the State of Santa Catarina - Brazil (1988-2012)

BASE

Aufsatz(elektronisch)#35066. August 2019

Searching for social equity among public administration mission statements

In: Teaching public administration: TPA, Band 38, Heft 2, S. 113-125

ISSN: 2047-8720

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#35071998

Democratisation of Governance in Tertiary Institutions: A Critical Analysis of Perceived Involvement of the Student Union in the Administration of Institutions of Higher Learning in Nigeria

BASE

Aufsatz(elektronisch)#35081. Juni 2017

Are (second generation) young immigrants active citizens?: Case of the Netherlands

In: Citizenship teaching and learning, Band 12, Heft 2, S. 227-238

ISSN: 1751-1925

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#35092022

Philosophical Dialogue in the Works of Joseph de Maistre and Vladimir Solovyov (St. Petersburg's Evenings and Three Conversations: the Comparative Analysis Experience)

In: Voprosy filosofii: naučno-teoretičeskij žurnal, S. 102-112

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#35102017

The notion of language in language education policy: a comparative analysis of Lithuania and Denmark ; Kalbos samprata kalbinio švietimo politikoje: Lietuvos ir Danijos lyginamoji analizė

BASE