Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Dezember 2020

Introduction to the special issue "embodied cognition and education"

In: Phenomenology and the cognitive sciences, Band 20, Heft 3, S. 417-422

ISSN: 1572-8676

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22016

Schule als gewaltvolle Machtinstanz? Von schulischen Normen, Werten, Tabus und Zeichen der Revolte

In: Soziologiemagazin: publizieren statt archivieren : Magazin für Studierende und Soziologieinteressierte, Band 9, Heft 2, S. 41-59

ISSN: 2198-9826

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32024

Vignette Research: Research Methods

In: Bloomsbury Research Methods

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42021

The EU's education policy response to the Covid-19 pandemic: a discourse and content analysis ; Odziv izobraževalne politike EU na pandemijo covida-19: analiza diskurza in vsebine

BASE

Open Access#52021

Ensuring equitable opportunities for socioeconomically disadvantaged students in Italy and Austria during the first wave of the COVID-19 pandemic: A qualitative analysis of educational policy documents ; Garantire eque opportunità a studenti con svantaggio socioeconomico in Italia e Austria durante ...

BASE

Open Access#62021

FridaysForFuture as an Enactive Network:Collective Agency for the Transition Towards Sustainable Development

In: Francesconi , D , Symeonidis , V & Agostini , E 2021 , ' FridaysForFuture as an Enactive Network : Collective Agency for the Transition Towards Sustainable Development ' , Frontiers in Education , vol. 6 , 636067 . https://doi.org/10.3389/feduc.2021.636067

BASE