Suchergebnisse
Filter
65 Ergebnisse
Sortierung:
Marketing in the #fakenews era: new rules for a new reality of tribalism, activism, and loss of trust
Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to try their product and stick with it--beer, apps, cars, what have you. But the challenges facing brands have gotten far more complex, and the stakes have grown higher when marketing in the #FakeNews Era. Leaders must now address a highly polarized marketplace, in which consumers are energized by their tribal affiliations to take action for or against brands based on their perceived values, beliefs, and biases. They also face grim potential consequences--ranging from share loss to job loss--when things go wrong. Should your brand take social and political stands or keep quiet? What are the benefits and risks of weighing in versus sitting on the sidelines? Is embracing brand purpose good for business or wasteful self-indulgence? Can a CEO's misbehavior in a taxi cab one day bring a PR crisis the next? What happens when the public calls you out on a political position you didn't even mean to take? This book tackles questions like these, outlining how a company must carefully navigate the waters of the #FakeNews Era, where moral scrutiny and consumer outrage abound. Here you'll find strategic and tactical guidance on how to prepare yourself for what may lie ahead, because you won't have time to puzzle it out when you get that dreaded late-night call from PR
Handbuch der Landwirtschaft und Ernährung in den Entwicklungsländern, 5, Tierzucht in den Tropen und Subtropen: 91 Tabellen
In: Handbuch der Landwirtschaft und Ernährung in den Entwicklungsländern 5
Brauchen wir einen neuen Reformbegriff? - Die SPD zwischen Rot-Grün und Großer Koalition
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 191, S. 31-34
ISSN: 0170-4613
MEINUNG: Es ist Zeit für ein "Mehr Demokratie wagen 2.0"
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 184, S. 10-11
ISSN: 0170-4613
SONDERTEIL: "SPD ERNEUERN!": Mehr Demokratie wagen 2.0
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 186, S. 67-71
ISSN: 0170-4613
IM FOKUS: KLIMA, GERECHTIGKEIT, NACHHALTIGKEIT; Für eine nachhaltige, ökologisch und sozial gerechte Weltordnung
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 175, S. 28-33
ISSN: 0170-4613
MAGAZIN: Brauchen wir den Kampf um Verfassungsfragen?
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 172, S. 51-55
ISSN: 0170-4613
IM FOKUS: KRITERIEN POLITISCHER GESTALTUNG: Erhält die Naturfrage in der SPD eine zweite Chance?
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 156, S. 31-34
ISSN: 0170-4613
Rez.: Gorz: Wissen, Wert und Kapital
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 147, S. 58-59
ISSN: 0170-4613
REZENSION: Werner Rügemer: Die Berater - Ihr Wirken in Staat und Gesellschaft
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 145, S. 57-58
ISSN: 0170-4613
kurzum
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 141, S. 2-3
ISSN: 0170-4613
SOZIALER PROTEST UND POLITIK: Zum Verhältnis von SPD und Gewerkschaften nach der Agenda 2010
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 139, S. 33-34
ISSN: 0170-4613
THEORIE UND STRATEGIE: Rez.: Müller: "Die Reformlüge"
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 140, S. 58-59
ISSN: 0170-4613
Rez. Göll/Thio: Nachhaltigkeitspolitik in EU-Staaten
In: SPW: Zeitschrift für sozialistische Politik und Wirtschaft, Heft 138, S. 56-58
ISSN: 0170-4613