Suchergebnisse

8134 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12010

Himalayan Dreaming: Australian mountaineering in the great ranges of Asia, 1922-1990

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42015

Looking back to the future

BASE

Open Access#52015

Looking back to the future

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#92023

Branding the Middle East: A Review of Regional Manifestations of a Global Phenomenon

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 55-160

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#112023

The Multilevel Branding of Tangier at Spatial and Temporal Interfaces

In: Branding the Middle East: communication strategies and image building from Qom to Casablanca, S. 429-457

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#122023

Studying Branding in the Middle East in Challenging Times: Outline of the Edited Volume

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 161-181

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#132023

Branding as a Global Phenomenon: From Theory to Practice and Vice Versa

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 7-53

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN