Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1November 2019

Interest, But Not Liking, Drives Consumer Preference toward Novelty

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 27, Heft 4, S. 242-248

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#313. Oktober 2021

Objective vs subjective design newness

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 7, S. 1482-1502

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5November 2016

The Emotion of Interest and Its Relevance to Consumer Psychology and Behaviour

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 4, S. 337-343

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#923. April 2014

FightandFlight: Evidence of Aggressive Capitulation in the Face of Fear Messages from Terrorists

In: Political psychology: journal of the International Society of Political Psychology, Band 36, Heft 6, S. 631-648

ISSN: 1467-9221

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft