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Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#12023

The Multilevel Branding of Tangier at Spatial and Temporal Interfaces

In: Branding the Middle East: communication strategies and image building from Qom to Casablanca, S. 429-457

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#22023

Studying Branding in the Middle East in Challenging Times: Outline of the Edited Volume

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 161-181

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#42023

Branding the Middle East: A Review of Regional Manifestations of a Global Phenomenon

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 55-160

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#62023

Branding as a Global Phenomenon: From Theory to Practice and Vice Versa

In: Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca, S. 7-53

Buch(elektronisch)#720232 Versionen verfügbar

Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca

In: Studies on Modern Orient

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Buch(elektronisch)#82023

Branding the Middle East: Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca

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Buch(elektronisch)#920162 Versionen verfügbar

Under construction: logics of urbanism in the Gulf Region

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Buch(elektronisch)#102014

Under construction: logics of urbanism in the Gulf Region

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World Affairs Online

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Buch(elektronisch)#1320052 Versionen verfügbar

Wirtschaft im Vorderen Orient: interdisziplinäre Perspektiven

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