Das Grundgesetz der Bundesrepublik Deutschland: Von Harry v. Rosen- v. Hoewel
In: (Schaeffers Grundriß des Rechts u. d. Wirtschaft Abt. 2, Bd 28,1)
In: (Der Verwaltungsdienst 9)
287729 results
Sort by:
In: (Schaeffers Grundriß des Rechts u. d. Wirtschaft Abt. 2, Bd 28,1)
In: (Der Verwaltungsdienst 9)
In: Yale Journal on Regulation Bulletin, Forthcoming
SSRN
In: American journal of international law: AJIL, Volume 117, Issue 4, p. 681-689
ISSN: 2161-7953
In: Vlastʹ: obščenacionalʹnyj naučno-političeskij žurnal, Issue 1, p. 31-37
ISSN: 2071-5358
World Affairs Online
In: Voprosy ėkonomiki: ordena trudovogo krasnogo znameni ežemesjačnyj žurnal ; Vserossijskoe ėkonomičeskoe izdanie = Issues of economics, Issue 3, p. 46-53
ISSN: 0042-8736
World Affairs Online
In: SŠA, Kanada: ėkonomika, politika, kul'tura : ežemesjačnyj naučnyj i obščestvenno-političeskij žurnal = USA, Canada, Issue 11/359, p. 32-51
ISSN: 0321-2068
Der Verfasser legt die Rolle des Außenhandels für das Funktionieren der US-amerikanischen Agrarwirtschaft dar und untersucht die Struktur dieses Außenhandels im einzelnen, und zwar sowohl im Hinblick auf die gehandelten Waren als auch im Hinblick auf die wichtigsten Import- und Exportstaaten. Daran anschließend wird die Rolle des Staates in der US-amerikanischen Agrar-Außenhandelspolitik näher analysiert und ein Überblick über die gegenwärtigen staatlichen Förderungsinstrumente gegeben. Am Beispiel des Zuckers wird die Wirkungsweise der protektionistischen US- Politik erläutert. (BIOst-Mrk)
World Affairs Online
In: Mezinárodní vztahy: Czech journal of international relations, Issue 4, p. 12-18
ISSN: 0543-7989, 0323-1844
World Affairs Online
In: Canadian Slavonic papers: an interdisciplinary journal devoted to Central and Eastern Europe, Volume 16, Issue 2, p. 221-244
ISSN: 2375-2475
In: American journal of international law: AJIL, Volume 48, Issue 3, p. 499-500
ISSN: 2161-7953
In: Studia scientifica Facultatis paedagogicae, Volume 22, Issue 1, p. 96-108
ICTs represent an essential part of teaching. Except for their advantages, there are also some risks associated with them. Research confirms that they are justifiably classified as key competences. This study analyses the relationship between reading and the use of digital media in the context of the family reading research carried out. The results demonstrate a preference for a print media, when reading together with children and awareness of the value of time spent together with a loved one reading a book. The study selectively provides an illustrative overview of methods suitable for their ICT use during Slovak language lessons in the primary education.