Buch(elektronisch)2001

Quality issues in heritage visitor attractions

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Overview of quality issues (Siobhan Drummond) -- Introduction to quality (Siobhan Drummond); Critical success factors for the organization (Siobhan Drummond); Methods of quality improvement (Siobhan Drummond); Heritage, authenticity and history (Kathryn A. Burnett); Site visits (Eric Laws) -- The analysis of quality for heritage site visitors (Eric Laws); Management of cultural and heritage destinations (Eric Laws); Concept development (Graham Black) -- Whats, whys and whos of concept design (Graham Black); Hows of concept design (Graham Black); Operations management (Isabelle Frochot) -- Service concepts and issues (Isabelle Frochot); Measurement of service quality (Isabelle Frochot); Five human resources (Margaret A. Deery) -- Managing human resources (Margaret A. Deery and Leo K. Jago); Managing volunteers (Leo K. Jago and Margaret A. Deery); The future (Nick Johns) -- Which way for heritage visitor attractions (Nick Johns and Julian Hoseason); Developing the role of quality (Szilvia Gyimothy and Nick Johns)

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12012

Quality Issues in Heritage Visitor Attractions

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22007

Quality Issues in Heritage Visitor Attractions

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32001

Quality issues in heritage visitor attractions

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.