Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#42007

Promoting marginalised children and youth in fragile states - lessons learnt from Sierra Leone

In: Transforming fragile states - examples of practical experience., S. 176-197

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#52011

Post-Colonial education in West Africa: the relevance of local cultural teachings for understanding school, community, and society interface

In: Writing postcolonial histories of intercultural education., S. 268-288

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#62006

Girls' educational participation in Ethiopia and Tanzania

In: Multiple marginalities. An intercultural dialogue on gender in education across Europe and Africa., S. 216-234

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#72011

Returned graduates and their ties: Mechanisms of social support.

In: Unravelling migrants as transnational agents of development. Social spaces in between Ghana and Germany., S. 69-104

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#82007

Förderung von benachteiligten Kindern und Jugendlichen in fragilen Staaten: Lernerfahrungen aus Sierra Leone.

In: Fragile Staaten - Beispiele aus der entwicklungspolitischen Praxis., S. 194-218

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#102007

The "Lost Generation": African Hip Hop movements and the protest of the young (male) urban

In: Civil society. Local and regional responses to global challenges., S. 89-127

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#112007

No link, no future!: Über die Zukunft globaler Jugend und Jugendforschung.

In: Globale Jugend und Jugendkulturen. Aufwachsen im Zeitalter der Globalisierung., S. 397-406

Open Access#122013

Kreienbaum, Maria-Anna/Gramelt, Katja/Hofmann, Jan/Liebert, Christina (Hg.) (2012): Entwicklung, Bildung und Begegnung am Beispiel Sambias. Opladen/Berlin/Toronto: Budrich, 228 S. [Rezension]

BASE