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Aufsatz(elektronisch)#22000

(Sozial)wissenschaftliches Wissen in Sparkassenpraxis und -politik: die Gesellschaftsorientierung des Sparkassenmarketings am Beispiel der "Standort: hier"-Kampagne

In: Sozialwissenschaften und Berufspraxis, Band 23, Heft 3, S. 279-291

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SSRN

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SSRN

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Aufsatz(elektronisch)#91. Februar 1989

Erratum

In: Asia Pacific international journal of marketing, Band 1, Heft 2, S. 36-44

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Aufsatz(elektronisch)#101. Juni 2001

Relationship development and marketing communication: an integrative model

In: The journal of business & industrial marketing, Band 16, Heft 3, S. 167-183

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#11April 1999

On the Construction of Male Differences: Marketing Variations in Technosemen

In: Men and masculinities, Band 1, Heft 4, S. 331-351

ISSN: 1552-6828

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Aufsatz(elektronisch)#121. Juni 2004

Bank choice behavior of small and medium‐sized construction firms

In: The journal of business & industrial marketing, Band 19, Heft 4, S. 258-266

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(gedruckt)#131987

When the price is right : cooperative marketing in Uruguay

In: Grassroots development: journal of the Inter-American Foundation, Band 11, Heft 1, S. 10-17

ISSN: 0733-6608

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World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#14September 2001

THE PERFORMANCE OF BANK‐MANAGED MUTUAL FUNDS

In: The journal of financial research: the journal of the Southern Finance Association and the Southwestern Finance Association, Band 24, Heft 3, S. 419-442

ISSN: 1475-6803

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Aufsatz(elektronisch)#15Januar 2004

The impact of the Internet on marketing priorities in the financial services industry

In: Strategic change, Band 13, Heft 1, S. 11-18

ISSN: 1099-1697

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