Suchergebnisse

171 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#117. Oktober 2022

Bibliometric Analysis Of Studies On Information Literacy In Education

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#33. November 2022

Self-explanatory Images: Analyzing Color Codes on Images in Design Studies

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. Oktober 2022

Bibliometric Analysis of Articles on Collective Memory in History, Geography and Educational Studies

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#616. Mai 2023

Contribution of Copenhagen School to the Security Studies; Kopenhag Okulu'nun Güvenlik Çalışmalarına Katkıları

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#76. Juli 2022

The Social Studies Teacher Candidates' Graphic Reading and Preparing Skills: A Practical Study

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#818. April 2023

Use of Worksheets in Social Studies Textbooks; Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Çalışma Yapraklarının Kullanımı

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#95. Juni 2023

Cultural Literacy According to Social Studies Teachers; Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Göre Kültürel Okuryazarlık

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1024. Oktober 2022

The Recent History of Social Studies Education in Turkey: 23 Years of Experience (1998-2022)

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1123. Mai 2023

The Situation of Social Studies Teachers Using Technology in Their Lessons; Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Teknoloji Kullanma Durumları

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1220. April 2024

From Dual Roles to Dynamic Equilibrium: An Overview of Theoretical Perspectives Used in Studies Addressing Work-Life Struggles of Working Mothers

In: Akademik İncelemeler Dergisi: AİD = Journal of academic inquiries, Band 19, Heft 1, S. 188-203

ISSN: 2602-3016

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1325. April 2023

Iran's Religious Diplomacy and Communication Studies in Afghanistan; الدبلوماسية الدينية الإيرانية ودراسات الاتصال في أفغانستان; İran'ın Afganistan'da Dini Diplomasi ve İletişim Çalışmaları

In: Ortadoğu etütleri: siyaset ve uluslararası ilişkiler dergisi = Middle Eastern studies : journal of politics and international relations, Band 14, Heft 3, S. 323-344

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1422. Juli 2022

A Comparative Analysis on Communication Education Themes of the Communication Research Association (ILAD) and the European Communication Studies and Education Association (ECREA)

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1519. Juni 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Algılarını Temsil Eden Amblem ve Logo Tasarımları; Emblem and Logo Designs Representing Middle School Students' Perceptions for Social Studies Lesson

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft