Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12021

The development, conceptualisation and implementation of quality in disability support services

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. Juni 2011

Developments in Deinstitutionalization and Community Living in the Czech Republic

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 8, Heft 2, S. 125-133

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. April 2015

International Employment Statistics for People With Intellectual Disability—The Case for Common Metrics

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 12, Heft 2, S. 112-119

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42018

Social Inclusion through Community Living: Current Situation, Advances and Gaps in Policy, Practice and Research

BASE

Aufsatz(elektronisch)#52018

Social inclusion through community living: current situation, advances and gaps in policy, practice and research

In: Social Inclusion, Band 6, Heft 1, S. 90-109

ISSN: 2183-2803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62018

Social Inclusion through Community Living: Current Situation, Advances and Gaps in Policy, Practice and Research

BASE

Open Access#72021

What matters while assessing quality of social services? Stakeholders' perspective in Czechia ; Na čem záleží při hodnocení sociálních služeb? Pohled českých aktérů

BASE

Aufsatz(elektronisch)#815. November 2020

Same Progress for All? Inclusive Education, the United Nations Convention on the Rights of Persons With Disabilities and Students With Intellectual Disability in European Countries

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 18, Heft 1, S. 7-22

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft