Suchergebnisse

26 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Mai 2004

An integrated process for forming manufacturing technology acquisition decisions

In: International journal of operations & production management, Band 24, Heft 5, S. 447-467

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Februar 2005

Developing and evaluating a methodology for business process improvement

In: Business process management journal, Band 11, Heft 1, S. 37-46

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Oktober 2001

Evolving forms of manufacturing strategy development: Evidence and implications

In: International journal of operations & production management, Band 21, Heft 10, S. 1289-1304

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Juli 2001

The role of manufacturing and marketing managers in strategy development: Lessons from three companies

In: International journal of operations & production management, Band 21, Heft 7, S. 933-948

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#72024

Servitization Strategy: Delivering Customer-Centric Outcomes Through Business Model Innovation

In: Palgrave Executive Essentials

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#112018

Practices and tools for servitization: managing service transition

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#123. September 2020

Digitally enabled advanced services: a socio-technical perspective on the role of the internet of things (IoT)

In: International journal of operations & production management, Band 40, Heft 7/8, S. 1243-1268

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. Februar 2005

Key success factors when implementing strategic manufacturing initiatives

In: International journal of operations & production management, Band 25, Heft 2, S. 151-179

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#152019

Product-service innovation and performance ; the role of collaborative partnerships and R&D intensity

BASE