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Aufsatz(elektronisch)#126. August 2021

First-mover advantages and innovation success: a contingency approach

In: The journal of business & industrial marketing, Band 37, Heft 6, S. 1169-1181

ISSN: 2052-1189

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Open Access#62017

End of 9-Endings and Price Perceptions

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Open Access#72017

End of 9-endings, price recall, and price perceptions

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Aufsatz(elektronisch)#913. Juni 2022

Distributions Distract: How Distributions on Attribute Filters and Other Tools Affect Consumer Judgments

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1074-1094

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1322. Dezember 2009

Holiday Price Rigidity and Cost of Price Adjustment

In: Economica, Band 77, Heft 305, S. 172-198

ISSN: 1468-0335

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Aufsatz(elektronisch)#1517. Juni 2021

In the Eye of the Beholder: The Interplay of Numeracy and Fluency in Consumer Response to 99-Ending Prices

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 1050-1072

ISSN: 1537-5277

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