Suchergebnisse

49 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#119943 Versionen verfügbar

Meta-Analysis for Explanation: A Casebook: A Casebook

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#520. November 2006

Describing what is Special about the Role of Experiments in Contemporary Educational Research?: Putting the "Gold Standard" Rhetoric into Perspective

In: Journal of MultiDisciplinary Evaluation: JMDE, Band 3, Heft 6, S. 1-7

ISSN: 1556-8180

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Mai 2005

Emergent Principles for the Design, Implementation, and Analysis of Cluster-Based Experiments in Social Science

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 599, Heft 1, S. 176-198

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72005

Emergent Principles for the Design, Implementation, and Analysis of Cluster-Based Experiments in Social Science

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 599, S. 176-198

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8September 2003

Why have Educational Evaluators Chosen Not to Do Randomized Experiments?

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 589, Heft 1, S. 114-149

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92003

Why Have Educational Evaluators Chosen Not to Do Randomized Experiments?

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 589, S. 114-149

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10September 2000

The false choice between theory‐based evaluation and experimentation

In: New directions for evaluation: a publication of the American Evaluation Association, Band 2000, Heft 87, S. 27-34

ISSN: 1534-875X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15Februar 2018

Statistical Power for the Comparative Regression Discontinuity Design With a Pretest No-Treatment Control Function: Theory and Evidence From the National Head Start Impact Study

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 42, Heft 1, S. 71-110

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft